23 Ekim 2012 Salı

Ne yaptıım? - Yenileer :)

Uzuuun zamandır post atamadım çünkü makinenin kablosunu bulamadım. Nihayeet buldum. Bir yandan da dersler. Pazar günü deneme sınavı olduk, Almanya'dan arkadaşım geldi, 2 haftada 3 kitap okudum. Kendimi nasıl kaptırmışsam bilmiyorum artık :D
  Neeyse :D Haftasonu Donut yaptım. Tadı da güzel oldu ya, artık hep yaparım :D

Bu arada bana ulaşmak için: http://ask.fm/AleynaHP

Çikolatalıları çektim sadece. Bu haftasonu iyi geldi bunlaar <3


Bunu arkadaşım Almanya'dan getirdi.Kokuları inanılmaaz güzel ve hep alırım, yiyesim gelir asdfg.

Almanya'dan arkadaşımdan 2-3 dergi istedik gelmiş 11 tane getirmiiş. Hediyelerini de çok sevdim.Hediyelerini de koyayım.

Tırnaklarıma yaptığımda bloga koyarıım :D Dergiden çıktı.

m&m's herşeydiiir <3 Türkiye'de de olsaydı iyi olurdu.Ama olsaydı daha sık yerdim ve bu yüzden bu kadar sevmezdim belki :D


Bu da dergiden çıktı, ünlülerin dövmeleri. Bunu gerçekten çok sevdiim :D Geçici de olsa :D

Şimdilik bu kadaar :*



1 yorum:

  1. merhaba blogunu keyifle takibe aldım,bana da beklerim
    umarım izleyici olursun

    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil