12 Eylül 2012 Çarşamba

Jennifer Lawrence Tarzı

Hey :)
 Bilgisayarım kafayı yedi. Ayrıca post atmaya çalışıyordum yayınlamadı. Sonra düzeldi ama resimlerde sorun vardı.Resimler ya yeşil ya da siyah gözüküyordu ama şimdi oluyor.Sonundaaaaa :)  
 Geçen hafta dershane başladı.Hocaları sevdim çok tatlılar.Haftaya da okul açılıyor bende postları yazıp zamanlama ile yayınlanmasını falan düşündüm. -Anlatım tarzıma hayranım- Neyse denerim.
 Post yazmayı özlemişim. Aslında post konusu günün ojesi olacaktı ama o resimleri bulamadım. Yanlışlıkla silmiş olabilirim.Bilgisayarı bir düzenlemem gereek :D
Bana her zamanki gibi Buradaan :* ulaşabilirsiniiz.

 Post isteklerine devam edeyim dedim.Jennifer Lawrence. Günlük tarzından resimler değil de daha çok galada falan giydiği elbiseleri koydum.


Jennifer genellikle uzun veya dizinin altında elbiseleri tercih ediyor.Nedeni ise dizleri.Dizlerini biraz kötü buluyormuş. Elbise seçimleri güzel ama.2. elbisesini çok beğendim.Ayrıca kırmızıyı ona çok yakıştırıyorum.Elbise her ne kadar biraz sade olsa da güzel.Tarzını beğendiğim ünlülerden.Genellikle sadelikten yana.
Ortadaki saç modelini ona çok yakıştırdım.O modeller yüzüne yakışıyor.Çok tatlı ayrıca.Pembeli elbisesindeki saç modelini yakıştıramadım.


Beyaza bayılırım.Ona da yakışmış.Beyaz elbise giymek biraz cesaret istiyor, çünkü önde olan bir renk.Sondaki elbisedeki mavi detay güzel ama ayakkabı uymamış.Yine uzun elbiseler tercih etmiş.Kısa elbiseleri nadiren tercih ediyor.Özellikle ortadaki 2 elbiseyi çok sevdim.


Bence çok hoş.Desenleri falan.Gerçekten çok sevdim.Model olarak sade bulanlar var ama desenleri yeteer :D -bence- 


En güzeli en sona gelir derler ya.Bende öyle yaptım.En beğendiğim bu.Saçları,makyajı herşey çok hoş.Elbisedeki yırtmaç ve belindeki dekolte çok güzel.Elbiseyi farklı kılmış.Beldeki o dekolteler belini daha ince gösteriyor.Elbise yakışmış. 


Bu postu isteyen, beyaz elbiseleri özellikle istedi benden.Biraz kısa oldu sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder