21 Ağustos 2012 Salı

Yenileer

Selaam
Bazılarınız biliyordu Cumartesi günü doğum günümdü.Bilmeyenler de öğrendi :D
Arkadaşlarımla falan bir kutlama yapmadım.Telefonda konuştuk.Bu yıl kutlamak istemedim :D Annemle babamın çalıştığı otele gittim. Bir animatörün kızı İlayda ile vakit geçirdim. Ama sonra birden pasta geldi ve benim istemediğim kutlama oldu :D Neyse ask.fm'den de yeniler postu istendi, hediyeler yani :D Dün yazacaktım ama evde değildim.


Bu babamdan. Biraz bol oluyor ama salaş bir görünüm oluyor :) Sevdim yani


Bu da annemin hediyesi. Ben seçtim ama :) Daha sade alacaktım ama bunu sevdim.


Harry Potter Ölüm Yadigarları. Evet gördüğünüz gibi almanca. Türkçe olarak seriyi bitirdim tabi.Ama almancasını da okuyorum ve son kitap kalmıştı.Benim ne kadar potterhead olduğumu bilmeyen kaldı mıı? Bu kitabı Almanya'dan teyzem yolladı hediye olarak.Çok sevindiim :)


Bu İstanbuldan geldi. Boyner. Bunu çok sevdim, altına yüzücü atleti giyiyorum.


Bu hediye değil, İstanbul'dan almıştım :D Ama yeniler kısmına giriyor yani :D Pembenin içinde hafif sim var tırnağa sürünce az belli oluyor, çok hoş :)



Bu resmi çeviremedim böyle idare edelim :D Diğerlei döndü ama bu olmadı :D
Neyse bu da hediye. Çok salaş duruyor, çok sevdim.


Bunun da altına yüzücü atleti giyiliyor. Yine salaş :D Ama çok tatlı duruyor giyilince de.



Bu hediye değil :) Bundan 2 tane daha aldım, kahverengi ve toz pembe :)


Bu da hediye değil :) İstanbul'dayken aldım D&R 'dan. Çok sürükleyici ve güzel.Ve artık beniiiiim <3

Bir de hediye olarak saat vardı ama onu çekemedim.
Ve yine bana Buradaan :* ulaşabilirsiniiz.


3 yorum:

  1. oo ben ilk tshirtu çok sevdim, bir de o en sondaki kitabı bir ara ben de almayı düşünüyordum ama sonra nedense vazgeçtim sürükleyici ise alınabilir aslında:)

    YanıtlaSil
  2. ayakkabilar cok hos...
    Sevgiler Derya

    MERetROSE.blogspot.de

    YanıtlaSil
  3. o sporcu atletinden bende de var :)

    YanıtlaSil