10 Ağustos 2012 Cuma

Saç modelleri #5

Selaam :)

 Dün hazır evdeyken ve zamanım varken arkadaşımla buluşup onlara film izlemeye gittim.Eve dönünce post atacaktım ama zamanım olmadı. 

 Saç modelleri serisine devam edeyim dedim ve bu sefer saç modelimiz Donut Bun.
Bunun için resimlerdeki gibi bir toka gerek.Tabi çorapla yapanlar da var, öyle de oluyor. Bu modeli yaparsam koyarım :)



Resimle yapılışları. Çok kolay aslında.Dediğim gibi çorap ile de yapılıyor.



En sonda kalan saçları lastik toka ile tutturabilir veya bunun gibi yapabilirsiniz:


Çok hoooş :)

2 yorum:

  1. O donut tipli saçı her yerde görüyordum nasıl yapılıyor , merak etmiştim . Teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  2. sıcaktan bunalan bizler için çook şık ve kolay şeyler paylaşmışsın :)
    mimin var bende:))

    YanıtlaSil