11 Ağustos 2012 Cumartesi

Miimlendim :)

Heey :)

Moda Evi tarafından mimlendim :) Mim konusu da: - Kendini Kötü Hissettiğinde Ne Yaparsın?

Aslında ben fazla sinirlenmeyen biriyim.Daha çok sinirlenmek yerine üzülürüm ve kafama çok takarım. Ama sinirlendiğimde de tam sinirlenirim :D

 Heer neysee. Ben daha çok Anneme danışırım.Annemin bana verdiği o güven duygusundan olsa gerek.Ona içimi dökerim.Sonra rahatlarım, hiçbirşey olmamış gibi.Pek sulugöz değilim bu konularda.Fazla ağlamam biriyle kavga ettiğimde falan.Ben sadece filmlerde ağlarım, veya ciddi bir durumda.

 Şöyle bir söz var ki çok hoşuma gidiyor: '' Benden nefret edenlerden edecek vaktim yok, çünkü ben bana değer verenleri sevmekle meşgulüm.''

 Doğru değil mi? Ben de çoğu zaman beni sevmeyenleri takmam.

 Annemle konuştuktan sonra da iş tamamlanmış sayılıyor :) Çünkü bana verdiği tavsiyeler mantıklı gelir, olayın sonucunu çıkarırım :D -biraz garip cümle oldu sanki :D -
 Sonrasında müzik dinlerim, kitap okurum, voleybol oynarım, arkadaşlarımla konuşurum, alışveriş, derken kafam dağılır iyice.

 Evet böyle biriyim :)

Kimi mimlesem kii?

Duygu Yıldırım -AkideSekeriii :)  Alışverişkolik Jr.'an İtiraflar Mimledim sizi :)

1 yorum: