1 Temmuz 2012 Pazar

Yeniler :)

 Selamlaaaar :)


   Bu yaz için ilk defa bugün denize gittim, eh özlemişim ama nedense ben havuzu daha çok seviyorum bu yüzden havuza girerim hep :) Önceden de yanmıştım ama bugün sırtım biraz acımaya başladı.Neyse yarına kadar iyi olur. Dün de otele gittim, Almanya'dan arkadaşım geldi, onunla görüştüm dışarıda.Doğum günüm Ağustosta ama o gün burada değil erken vermek istemiş :D Ne kadar büyük JessieJ hayranı - yani Heartbeat olduğumu biliyorsunuz, bilmeyenler de şimdi öğrenmiş oldu :D Bana Who You Are albümü almış ve beni gerçekten çook mutlu etti :)




Albümün dışı,içi çok çok tatlıı :) 

Bir de kısa kollu pembe-turuncu bir gömlek almış bana.Onu çekemedim ama mutlaka çekerim.
O gömleğin altına beyaz üst giyiyorum, gömleğin iki ucunu da önde bağlıyorum :D Bu gömlekler hakkında post yazacağım zaten :)


1 yorum: