27 Temmuz 2012 Cuma

İstanbul'daan :)

Selaam :)

 İstanbul'da olduğum için çok post atamıyorum biliyorsunuz.Yoksa post konularım birikti, eve gittiğimde bol bol yazarım :)  Şuan bu postu bile acele ile yazıyorum :) Diğer postumu ne zaman yazabilirim bilmem, ama DİY postu olacak büyük ihtimalle.

  Dün Ümraniye'ye gittik dolaştık öyle :) Henüz Fenerium'a uğramadım, uğramak istiyorum bakalım zamanım olur mu :D Pazartesi Anadolu Kavağı'nda yüzmeye gittim, yarın yine gidiyoruz.Bugün de Üsküdar'daydım gezdik öyle :) Hava sıcak burada, Antalya kadar değil çok şükür :D Bikaç resim çekmiştim.Aslında birkaç tane değil, 79 tane.Ama hepsini koyamam tabi :) 2 kere çektiklerim falan da var.


Anadolu Kavağı burası işte.Burada yüzüyoruz.Gittiğimizde tüm gün burada geçiyor, çok güzel gerçekten.Boğaz'da yüzmek ayrı bişeymiş :)

Hava böyleydi Pazartesi :) Sıcaktı ama.Bugün bulutlar yok denecek kadar az.Güzel yani :)


Beykoz-Tema Park'ta çektim.Bu resmi çok seviyorum :) Fatih Sultan Mehmet Köprüsü.Oradan manzara inanılmaz ya...


Bu da Tema Parktayken.Uzaktan görülen köprü Boğaz Köprüsüüü.Bugün Üsküdardaydım yakınlarındaydık ama bugün fotoğraf çekmeye vaktim olmadı.


Şimdi bu kız niye otları böcekleri çekiyor diyenler olabilir :D Resmi beğendim.Ben güzel kareler buldukça çekmeyi severim.Her şeyi çekerim :D Manzara da çekerim, değişik şeyler de çekerim, çiçek de çekerim :P

Şimdilik bu kadar o zaman :)





2 yorum:

  1. İstanbul yine çok hoş gözüküyor.. Blogunuzun üyesiyim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://www.bensukaya.com/

    YanıtlaSil
  2. istanbul masalımsı güzelliğe sahip uzak şehir :)

    YanıtlaSil