15 Temmuz 2012 Pazar

Günün Ojesi

Selaam :)


  Size dün post atmayı planlıyordum -ki eve gelene kadar.Eve hırsız girmiş.Ev hep darmadağın olmuştu ama birşey çalınmamış.Bugün 2 post atacaktım hatta, pazar olduğu için ama tüm gün odamı topladım :)
  Ha bide LcWaikiki'ye uğradım 1-2 şey aldım, fotoğraf çekemedim ama henüz.
 Ayrıcaa -Bu hafta İstanbul'a gidiyorum.Uçak biletini Cuma günü aldık :) Perşembe günü uçak kalkıyor.Alışveriş yapmam herhalde, şaşırmayın yani :D Zamanım olmayacak büyük ihtimalle.
Neyse gidince görürüz :)


Bana ulaşmak istiyorsanıız sizi Burayaa :* alayım :)



Lütfen sürüşüme bakmayın :D Acele ile sürdüm, ojeye odaklanın sadece :D

Flormar 2012 Spring Summer'dan 441 numaralı ojee :)
Kapatıcılığı çook iyi.Resimde tek kat sürülü, tek katta hemen kapatıyor.Kuruma süresi de normal.Rengini de beğendim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder