11 Temmuz 2012 Çarşamba

DİY-İsimli Kolye :)

Selaam :)


 Biliyorum bir süre post yazamadım.Çünkü evde yoktum, daha doğrusu eve 2 saat için uğruyordum, hemen duş alıp hazırlanıp yine gidiyordum.Artık daha çok vakit bulabilirim, daha doğrusu bir gün evde kalıyorum, bir gün dışarı çıkıyorum.


Şimdi konumuza dönelim :D Bir DİY konusu ile burdayıım.Yazılı kolye, ben henüz yapmadım ama çok tatlı, yapacağım :)
Öncelikle http://modaevimiz.blogspot.com/ 'a teşekkür ederim :)
Bana Buradan :* ulaşabilirsiniz, her zamanki gibi :)

Bunlar malzemeler.Tel için kolay şekil verilebilen bir tür tercih edilmeli.


Şimdi bir kelime yazabilecek boyutta tel parçası kesin ve pense ile uçlarını kıvırın.


Şimdi ipi tele dolamaya başlayın.İsterseniz de dolamadan, sadece teli tercih edebilirsiniz.

Düğüm kısımlarını şeffaf oje ile sabitleyin.


Şimdi yazıyı yazabiliriz.


İstediğiniz şeyi yazabilirsiniz.Teli eğerken Pense büyük yardımcınız olacak.


Eğer tel uzun gelirse, teli kesip, ucunu eğip yine oje ile sabitleştirebilirsiniz.


Çok tatlıı! :)

2 yorum:

  1. Çok beğendim ben bunu denemeliyim bir ara :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Oh my!! I am gonna try!
    Thanks for sharing hun.

    YanıtlaSil