2 Temmuz 2012 Pazartesi

Bağlamalı Gömlekler :)

Heey :)

 Günün ojesini paylaşacaktıım ama havuza girdim ve çıktı.Keşke resmi önceden çekseydim.Neyse akşam tekrar otele gidiyorum ama oje sürerim, birdaha yüzmeden önce de çekerim :D Zamanım olabilirse yarın koyarım :)
 Şimdii, şuan benim de üstümde böyle bağlanmış bir gömlek var :D Yani uçlarını birbirine bağladı çok tatlı oldu :) Son zamanlarda bunlara çok rastlıyorum.Bazen çok tarz, bazen de salaş duruyorlar :D Normal bir şortla da çok güzel görünebiliyor, sade durmuyor.
  İster gömleğin altına birşey giyin, ister giymeyin.Giymezseniz bazı gömleklerde karnınız açık kalır.Haa karnınızın açık durmasını da istemiyorsanız yüksek bel şort ve pantolonlar tercih edin.

Vee -Soru,istekler Burayaa :*














2 yorum:

  1. 2. olan favorim. bende çok seviyorum bu modelleri

    bloguma beklerim :)

    http://trendydolap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben bunları yerim kiiii :)

    YanıtlaSil