28 Haziran 2012 Perşembe

Ombre Hairs

Selaaam


  Hava çok fazla sıcak, havuz bile sıcaktı bugün.Son çare klimanın karşısına oturmak :D Ama ben ne yaptıım - Eve gelince çıktım voleybol oynadım.Yok yok bi duramıyorum yerimde :D


  Neyse yine konuya dolaylama yaparak girdim :D Evet konumuz ombre hairs.


Ombre çok karşımıza çıkıyor değil mi?  Ombre tişörtler, şortlar,ombre tırnaklar,saçlar...Ama şimdi sadece saçlardan bahsediyorum - Diğerleri sonra gelir :D


Ombre saç yapmayı düşünürüm hep - Ama saç spreyiyle.Bazıları değişik pastel gibi boyalarla yapıyor, youtube'da videolar var ama bunu tavsiye etmem.Saçlar için daha zararlı.Saç spreyiyle yapın derim, birkaç yıkamadan sonra çıkanlar var.Onlardan alacağım bende.Kırmızı almayı düşünüyorum. :)









Pekiii Demi Lovato'nun yeni saçlarını gördünüz mü? Görmüşsünüzdür, beğendiniz mi? :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder