18 Haziran 2012 Pazartesi

Ne yaptıım? :)

Selaam!


  Evet post atamadım ama nedenler var :D 1,5 gün internet yoktu,fotoğraf makinesi için yeni kart almam gerekti,dışarıdaydım...


 Neyse ben de size neler yaptığımı anlatırım işte :D Buna benzer bir istek vardı çünkü.Şimdi, bikaç gün önce arkadaşım Simge geldi.Sanırım ondan bahsetmiştim, 11 yıllık en iyi dostum.Onunla kahvaltı yaptık :)
  Haa, işte o :) :https://twitter.com/#!/SimgeAkcil


Bakalım başka ne yaptıım,
Kitap okudum :D Defalarca okumama rağmen tekrar Harry Potter okudum.Evet ben bir Potterhead'im.
Harry Potter ve Melez Prens:


Kalan tüm günde bu kitabı okudum diyebilirim.Okumaya başlayınca bırakamam ben :D
Ertesi güün bunları aldım:


Alix Avien 300 ve Golden Rose Fantastic Color 168...Yorumları şimdilik kendime saklıyorum çünkü Günün ojesi postunda yazacağım :D


Kedimle vakit geçirmek çoook eğlenceli :D En çok da yere lazer ışığı tuttuğumda onun, ışığı kovalaması hoşuma gidiyor :)


Bugün bunu içtim.Off bugün resimler böyle çıkmaya başladı nedense.Önceden de olmuştu da hallettim.Şimdi olmuyor :D Neyse.
Bunun tadını çok seviyorum.Bugün otele gitmiştim, orada içtim.Bu elimdeki portakallı.Ne olduğunu sorarsanız, ezilmiş buz :) Bu sıcakta iyi geliyor.Kaç tane içtim bilmiyorum :)

Bir de 1 kıyafet altım ama o resim de bozuk çıkıyor, onu koymadım bu yüzden :D Neyse yarın tekrar post geliceeek :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder