4 Haziran 2012 Pazartesi

MTV Ödülleri

Selaam! :)


 Mtv izleyecektim ama çok yorgundum.Dün tüm gün voleybol oynadım.Aslında her gün oynuyorum ama dün fazla oynadım :D
 Evet ödülü alanlar: - Robert Pattinson katılmadı.Kristen Stewart ödülü tek başına aldı.


En İyi Ekran Dirt bag (Pislik Torbası) - Jennifer Aniston, Horrible Bosses
Trailblazer Ödülü - Emma Stone
En İyi Hamle - Shailene Woodley, The Descendants
En İyi Film Oyuncuları - Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
En iyi Erkek Oyuncu - Josh Hutcherson, The Hunger Games
En iyi Kadın Oyuncu - Jennifer Lawrence, The Hunger Games
En iyi Dövüş Sahnesi - J.Lawrence & J.Hutcherson vs. A.Ludwig, The Hunger Games
En İyi Müzik - Party Rock Anthem, LMFAO, 21 Jump Street
En İyi Ekran Dönüşü - Elizabeth Banks, The Hunger Games
Yılın Filmi - The Twilight Saga: Breaking Dawn--Part 1
En İyi Öpüşme Sahnesi - R.Pattinson & K.Stewart, Twilight:Breaking Dawn-Part I
En İyi Kahraman - Harry Potter
Nesil Ödülü - Johnny Depp




Victoria Justice.Kıyafetini gerçekten çok beğendim.


Emma Watson.
Ayakkabısı da çok uyumlu.Kıyafeti çoook güzel :)


Leighton Meester.Sade ama gayet şık bir kombin olmuş.


Lucy Hale.

Kristen Stewart

Emma Stone.Çok şeker buldum :) Saçı da.


Paris Hilton ve Nicky Hilton

İzleyememek ve sadece fotoğraflarla karşı karşıya kalmak kötü :D İzleseydim diyorum, keşke diyorum :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder