6 Haziran 2012 Çarşamba

İstek- Karne Günü

Selaaaam :)
 Birazdan voleybol oynamaya ineceğim, inmeden önce kısa bir post yazayım dedim.
Ask.fm'den gelen bir post isteği vardı.Karne günü için.Biliyorsunuz ki Cuma karne günü.


  Ben Cuma günü ne giyeceğim hakkında pek plan yapmadım :D Kot, salaş bir üst, küçük bir çanta ve bitti :D
Zaten karne günü koca bir çanta götürmenize gerek yok.Sadece gidiyoruz, karne alıyoruz ve dönüyoruz ve tatil başlıyor :D
 Yanii fotoğraf çekinecekseniz fotoğraf makinesi,telefon vb. için küçük bir çanta yetiyor.


Fazla sade gözükmemesi için takı da takabilirsiniz ama abartmayın.


Bunun gibi salaş bir tişört,pantolon,küçük bir çanta.Benim cuma günkü kombinim de bunlardan ibaret olacak :D Sadelik de iyidir ayrıca.

Bir an önce Cuma olsa ve tatil başlasa diyorum.Çoook güzel olurdu diyoruum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder