28 Mayıs 2012 Pazartesi

Çanakkale Gezisi :)

Selaaaam :)


  Bugün okula gitmedim.Ve post atamadım.Çanakkale gezisinden bahsetmiştim.Cuma günü otobüs okulun önünden sabah 5'te kalktı.Evet çok erken ama yolculuğun sabah olması daha eğlenceliydi.Giderken Pamukkaleye gittik, Birçok mola verdik tabi.Ayvalık'tan küçük gemi aldım çook tatlı :)
  Soru veya istekler Buraya
 


Pamukkale'de uzun bir mola verdik. Çook güzeldi :) 


Aslında çok fazla fotoğraf çektim - Ama hepsini koyarsam bu post bitmez :D


Bu su yılanı bizi görünce hızlıca bize doğru yüzmeye başladı.Hızlıca gelince bizde herkes korktu :D Sonra kafasını çıkardı ve biri kafasına ayağıyla vurdu.Sonra yılan geri döndü ve kaçtı.


Kitap artık beniim <3 Okumaya pek zamanım olmadı.Sayfa 50'ye kadar okudum.Otobüste kitabı okumaktan çok müzik dinledim, veya şoför sesli müzik açtı ve herkes dans etti :D Film izledik.Avatar'ı izledik mesela :)

Bu çanta aslında Matematik Hocamızın. Bu gezi için arkadaşıma ödünç vermişti.Çok güzeel :)



Cumartesi günü kahvaltıdan hemen sonra yola çıktık ve tüm gün gezdik.Çok yorucuydu ama gerçekten görülmesi gereken çok yer var.Dediğim gibi çektiğim tüm resimleri koyarsam post bitmez. En son Şehitlik abidesine gittik ve orada olmak çok güzel.


Manzara çok iyiydi.Hele hele Conk Bayırı.

Bundan 2 tane daha aldım.Çok kolay kırılabiliyor o yüzden fazladan aldım.Zaten çok ucuzdu, hatıra olarak aldım :D

Odamızın manzarasını çok sevdim ben :)

Fayanslaaar :D
Dönüşte Efes'e uğradık.Sonra Hoca bizi alışveriş merkezine götürdü. Buluşma yerini söyledi ve bizi serbest bıraktı.Sadece 1 saat süremiz vardı ve herkes koşuşturdu :D Lcw'den 14,90'a şort aldım.Çok rahat ve hoş duruyor.Tatlı :)


Evet tüm resimleri koymadım. Bu hafta sonu çok yorucuydu ama değdi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder