22 Nisan 2012 Pazar

Yenileer :)

Heey! :)


  Bugün alışverişe çıktım.Bu bana çok iyi geldi.Moralimin neden bozuk olduğunu geçen postta yazmıştım zaten.Ben de alışverişe çıktım ve olayları bir süre için unutayım dedim.Öyle de olduu :) Haftaya belki yine dışarı çıkarım.Bu arada soru-istek-öneri Buraya: http://ask.fm/AleynaHP
  Ne almışım? :)


Yosun yeşili çorap aldıım.Resimde rengi az değişik çıkmış ama.


Bu giyince çook şeker oluyor.Kolları da öyleee :D

Mint Yeşiliii. Resimde rengi az daha açık gözükmüş.Çook sevdim.Zaten bu rengi de çok severim.




Bunu çok sevdim.Altındaki beyaz atleti ayrı olarak aldım.Altına giymek için.Giyince gerçekten çok güzel duruyor.Ve beyaz dışında birkaç farklı renkte de giyilebilir.Bunun pembesi de çook güzeldi.Ama bu rengi daha çok sevdiğim için bunu aldıım.
Be salaş kıyafetleri de severim zaten :D

 Flormar 41 numaraa.Sarı renk güzeldir :D Vee Alix Avien 215.Rengi çok tatlı :D



Veee Golden Rose mıknatıslı oje altın.Bir tane daha :D Bu sefer mor aldım.Ve farklı bir desenini aldım.Gerçekten çok sevdim.

Dediğim gibi belki haftaya yine dışarı çıkarım.Ve post isteklerini yazmaya çalışacağıım :D

2 yorum:

  1. Delikli yeşil üst nerden? Çok güzelmiş, üstünde nasıl duruyor görmeliyizzzz :)

    YanıtlaSil
  2. Pamira'dan :) Tamam mutlaka çekerim :)

    YanıtlaSil