15 Nisan 2012 Pazar

Son Durum Postu :D

  Yarın Fen sınavım var ve çok zor olacak biliyorum.Hocamız sınıfa sinirlenip '' Pazartesi günü daha önce hiç görmediğiniz zor sorular soracağım aklınız başınıza gelsin'' demişti geçen hafta.
  Neyse yarın arkadaşımın doğum günüü :) <3  Belkiii ne giydim postu yaparım.Duygu'nun isteği çantamda ne var da gelecek :) Ayrıca size ask.fm'de gelen poster isteğinden bahsetmiştim. Duvarın fotoğrafını çektim.Ama ışık falan kötü oldu :D Birdaha çekerim :)
  Bugün Beyaz oje aldım.Beyaz ojem bitmişti :D Gazete baskılı ojeyi beyaz ojeyle yapıyorum.Ve sık sık yaptığımdan çabuk bitti :D
  Bu sadece bir haber postuydu.Bilirsiniz atarım böyle postları.Şu anki ruh halimi haberdar ediyorum: Fen sınavı olacağı için moralim bozuk ama Bruno Mars - Talkin To The Moon dinliyorum ve mutluyuuuum :D

Hooşçakalıın. <3 :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder