4 Nisan 2012 Çarşamba

Saç Modelleri # 2

Heeeey :) !


  Nihayet Saç modelleri serisine devam edebildim :) Bu arada şimdi aklıma geldi.Her hafta saçımı nasıl yaptığım hakkında post gelebiliir :) Yazın zaten böyle postlaar geleceek :D


Neyse örgüyü kendi saçımda denedim oldu.Bu modelin adını bilmiyorum o yüzden fotoğraf ve video bulamadım.Belki çoğunuz biliyordur :)
  Neyse ben de kendi saçımı çektim :D



Yapılışı çoooook kolay.Aynıı normal örgü gibi. Saçımızı 3 tutama ayırıyoruz.Ama bu 3 tutamdan biri çoook ince olacak diğerleri de kalın. Diğer ikisi eşit kalınlıkta olmalı.
Sonra da bildiğimiz normal örgü gibi örüyoruuz :)
Birdahaki Saç Modelleri postumda buna çok benzeyen başka bir model yazacağıım :)
Umarım düzgün anlatabilmişimdir.Vee bu örgünün ismini bilen varsa söyleyebilir mii? :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder