2 Nisan 2012 Pazartesi

Kids Choice Awards

Heey :) 


  Biliyorsunuz ki Pazar günü Kids Choice Awards ( yanlışyazmış olabiliriiim :D ) vardı.Ben de kim ne giydi,ne aldı ve bu yılki 1 nisan şakası kurbanı kimdi bir yazayım dedim.Dedim amaa yazdım,fotoğraf bulduk ve yayınlayamadan internet gitti.Ben de tekrar yazdıım :)


  Bu yılın 1 Nisan şakası kurbanı Justin Bieber olduu. Her yandan o yeşilimsi şeyle ( ne olduğunu bilmiyorum :D ) saldırıya uğradı resmen :) Ve Justin Bieber favori erkek şarkıcı ödülünü aldı.


Ve diğer ünlüleer:

Kristen Stewart. Favori kadın film oyuncusu ödülünü aldı.


Willow Smith ve Jaden Smith


Emma Stone


Selena Gomez. Favori kadın TV oyuncusu ve favori kadın şarkıcı ödüllerini aldı.


Ashley Tisdale



Nicki Minaj


Alexander Ludwig


Victoria Justice


Josh Hutcherson

Taylor Swift. Büyük yardım ödülünü aldı.


One Direction


İsabelle Fuhrman


Katy Perry.Favori animasyon film seslendirmesi ödülünü aldı.

Favori Müzik Grubu: Big Time Rush
Favori Reality Show: Wipeout
Favori Erkek TV Oyuncusu: Jake Short
Favori Çizgi film: SpongeBob SquarePants
Favori Erkek Atlet (Sporcu): Tim Tebow
Favori Kadın Atlet (Sporcu): Danica Patrick
Favori Kitap: Diary of a Wimpy Kid
Favori Animasyon Filmi: Puss In Boots
Favori Tv Showu: VicTorious 
Favori Video Oyunu: Just Dance 3 
Favori Butt Kicker: Taylor Lautner 
Favori Film: Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked
Favori Şarkı: Party Rock Anthem 

Bunlar da diğer ödül alanlar.Fotoğraf bulamadım :(

Sizce nasıl? Ödülleri sizce kimler almalıydı? Kıyafetleri güzel buldunuz muu :) ?














1 yorum:

  1. Taylor Swift sürekli yaptıgı şu masum kız saçını biraz degiştirmiş bu sefer =P

    YanıtlaSil