10 Mart 2012 Cumartesi

Saç Modelleri #1 FishBoneBraid ♥

Selaaam!


  Şu sınav haftası başlamadan birkaç post atayım dedim :) Size her hafta saç modeli paylaşacağım.Şimdi en çok yaptığım ama biraz uzun süren örgüden başlıyorum.
  Mısır örgüyü eminim artık birçok kişi biliyor.Çook da hoş duruyor.Tabi normal örgü gibi 1 dakikada olmuyor.Ben ilk yaptığımda kolum kopuyordu :D






Yapılışı çoook kolay.İlk kez yapıyorsanız biraz zor olabilir.Ama sonra eliniz alışıyor :) Yapılışını kolay anlamanız için de video buldum:



  Deneyin deriim :)

4 yorum:

  1. saçım uzunken örerdim bak sunu düşününce azcık üzüldüm sacımı kestrdgime :)

    YanıtlaSil
  2. hemen izeyip ogrenecegim. :) http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bilgi için teşekkür ederiz firmamız hemoroid hapı çalışmalarınızda başarılar diler.

    YanıtlaSil
  4. Vestel Klima Servis olarak verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ederiz. Çalışmalarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil