14 Mart 2012 Çarşamba

Mıknatıslı Oje :)

Selaaaam :)
  Dün arkadaşımla dışarı çıktık.Öyle Alışveriş için değil, arkadaşımın doğum gününe hediye almak için.Ama oje almaktan vazgeçemedim :)
   Mıknatıslı oje aldım.Biraz geç oldu ama o kadar çok gittim ama her gittiğimde bitmişti :D
Kırmızı mıknatıslı oje aldım. 6.70 ' e aldım.Yuvarlasak kısaca 7 lira işte :D


Resimde rengi değişik çıkmış.Yukarıda kırmızı dedim ama biraz pembeye kaçıyor :D

Bununla ilgili yazı yazmıştım ama tam olarak anlatmamıştım.

Ojeyi parmağımıza sürdükten sonra kurumadan, kutunun içinden çıkan mıknatısı tırnağımıza tutuyorum.3 farklı şekil olabiliyor.Çapraz çizgiler, düz çizgiler ve yan çizgiler yapabiliyorsunuz.Bunun için mıknatısı nasıl tutmanız gerektiği kutunun üstünde resim olarak göstermiş.

Mıknatısı tırnağımıza tutarken değdirmemeye dikkat edin.
Mavisini istiyordum ama kalmamıştı şansıma.Tekrar gittiğimde mavisini alırım belki :)

Hoşcakalıııın :)

1 yorum: