19 Mart 2012 Pazartesi

Heeeey :)

Selaam :)


   Bu hafta pek post atamadım.Hep şu sınavlar yüzünden!Matematiğe çok çalıştım çünkü.Neyse sonucu beklediğim kadar kötü değildi.76 aldıım :) 3 almadığım için seviniyorum.90 falan olsa iyi olurdu haniii :D


    Bugün de arkadaşımın doğum günüydü.Ona mavi bir kupa aldım.Çook tatlıydı ve kendime de morunu aldım.Pastayı yedikten sonra voleybol oynadık.Şu an hala kollarım çoooooook acıyor :s
    Sonra parka gittik.Orada az voleybol oynadık sonra da saçmaladık :D
Bu hafta bitaneciik sınavım var o da sosyal :(  Nisanın ilk haftası da başka bir sınav var.Şu an çok fazla yoğun değilim yani :)
   Sınavlar olmasa okula gitmeyi daha çok severdim.Çok strese giriyorum yaaa :D
  
:)

2 yorum:

  1. ne renkli ve hoş bir blog :)

    banada beklerim =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :)

      Senin blogunu da çok sevdim takipçinim :)

      Sil