6 Şubat 2012 Pazartesi

The Woman in Black ♥

Selam!! Okulun bu 2. günü sadece 2 ders işledik.Fırtına nedeniyle hemen eve yolladılar.Daha önce söyleselerdi gitmezdim bu havada -.-
  Size aylardır sabırsızlıkla beklediğim ve mutlaka izlemeyi düşündüğüm Bu filmden bahsetmek istiyorum: The Woman in Black.
  Filmi sırf Daniel Radcliffe için izlemek istiyordum önce :D Fazla korku filmi izlemiyorum,ara sıra... Ama bu film bana çok ilginç gelmeye başladı.
  Film korku filmi dediğim gibi.Filmde
Genç avukat,,ölmüş bir müvekillinin evraklarını düzenlemek için ücra bir kasabaya gitmeyi tercih eder.Burada intikam dolu bir kadının hayaletiyle karşılaşır.






Filmin fragmanını görünce daha çok izleyesim geldi :) En sevdiğim film türü falan yok.Her türlü filmi izlerim aslında.Ama beni etkilemeli.Ve fragmanı beni oldukça etkiledi.
   Daniel Radcliffe başrolde avukatı oynuyor.
   Film Türkiyeye 9 Martta vizyona girecek ( Sanırım :) )


2 yorum:

  1. Korku filmlerini hiç sevmem. Daha doğrusu sinemaya gidip de izlemem ama bu çok ilginç gibi.
    İzlemek lazım. Tşkler
    Sevgiler NoNo

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir filme benziyor :)
    Bu arada seni mimledim . http://simaylovesfashion.blogspot.com/2012/02/mim.html

    YanıtlaSil