10 Şubat 2012 Cuma

Twitterdaki Sorular

Twitter'da bana mesaj olarak birçok soru geldi.Bunu önceden görmedim çünkü Twittera girmeye fırsat bulamadım :) Soruları teker teker cevaplamak yerine buradan cevaplıyorum.


Hangi ilde oturuyorsun?
Antalya


Kedini eve ilk aldığınızda ne yaptın? :D
O zaman daha 3 yaşındaydım.Ama çok iyi hatırlıyorum :) Babam eve küçücük bir kediyle geldi. Onu sadece benim sevmem için getirmişti.Ertesi gün götürecekti.Ama onu çok sevmiştik ve götüremedik.Ve 3 yaşımdan beri beraber büyüdük :)


En sevdiğin şarkıcı kim?
Adele ve Bruno Mars :)


Kitap okur musun?
Evet. Hem de çok. Sanırım bu huyumu annemden aldım.Kitap kurduyum :)


Ne sıklıkla oje sürersin?
Okul olduğundan bu aralar süremiyorum. Ama yazın hep sürerim :)


Boş zamanlarında ne yapıyorsun?
Derslerden boş zaman kaldı mı ki! :D Vakit bulunca kitap okuyorum.Ve her gün müzik dinliyorum. Bağımlılık olmuuş :)


Takılarda en çok neyi seversin?
Buna karar vermek gerçekten çok zor.Uzun kolyeleri,yüzükleri,kemerleri,şapkaları...Karar veremiyoruum :D


Marka takıntın var mı?
Hayır yok.Kıyafetlerin illa marka olması gerekmiyor bence.


Modaya göre giyinir misin?
Modayı takip ederim ama daha çok kendi istediğim şeyleri giyerim.


Facebook'un var mı?
Evet var.


Sorular bu kadar :)
Bu arada Duygu benden kedimin yeni fotoğraflarını koyup koymayacağımı sordu.


Yarın çekip koyarım :))


Şimdilik Byee :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder