6 Şubat 2012 Pazartesi

Tatilde Aldıklarım :)

  Selaaam! :)
 Tatil bittii.Umarım iyi günler geçirmişsinizdir :)
 Artık eve döndüm. Yani artık blog ile daha fazla ilgilenebilirim.Tatilde fazla yazamamıştım.Şimdi blog daha aktif olacak tabi :)
  Asıl konuya geçelim.Tatilde aldıklarım :)


Pembe olan Rival de Loop diğeri de Essence.Simli olanı çok sevdim.Bir baska oje ile kullanınca çok hoş duruyor bence :)



Baykuşlu kolyee.Baykuşlu kolyeleri çok seviyorum.Çok tatlılaar. Bunu New Yorker'dan aldım, sanırım 5 € 'ydu.


Bir baykuşlu kolye dahaaa :) Dedim ya baykuşları seviyorum diye :)



Bunun rengini cok sevdim.H&M'den aldım.


Ve bu tuniik.Bu da H&M'den. Altlarda resmi olan kemerle ve üstteki bolero ile kombinleyince çok hoş duruyor.



Bu ceketi özellikle aldım.Birçok şeyle beraber giyilebiliyor çünkü.Yine H&M'den aldım :)


Bu da H&M'den.. Yine alttakı kemerle ve bir üstteki ceket ile kombinlenebilir mesela. :)


Kemer, Yine H&M'den aldım :D


Son olarak da bu parfüm.Nereden aldığımı hatırlamıyorum.Ferahlatıcı bir kokusu var, Çok güzel :)

Bu kadar :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder