9 Şubat 2012 Perşembe

Miiim :)

Simay beni mimlemiş, çok teşekkür ediyorum :)

Sence çok anlamlı bir söz?
''İnsanları ön yargılarından vazgeçirmek atomu parçalamaktan bile daha zor.'' Albert Einstein. Çünkü bu sözü çok doğru buluyorum :)

Makyajında olmazsa olmazın?
Parlatıcıyı seviyoruum :)

Uyguladığın güzellik tüyosu nedir
2-3 günde bir yüzümü limon suyuyla temizliyorum.Sivilceler için işe yarıyor :)

En sevdiğin içecek?
 Sıcak Çikolata :)

Nefret ettiğin bir şey?
Kendini beğenmişlikten nefret ediyorum.


En çok sevindiğin iltifat?
Ara sıra şiir yazmayı seviyorum.Bana her '' Çok güzel şiir yazıyorsun'' dediklerinde mutlu olurum :)


Favori kitabın?
Buna karar vermek çok zor,çünkü sevdiğim birçok kitap var. Doğu Yücel'in Varolmayanlar kitabını çok beğendim.Ayrıca Harry Potter serisini seviyorum :)


Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Yok. Bunu hiç düşünmemiştim ve şu an da aklıma gelmiyor :)


Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
Gazozu sevmiyorum.Tadı fazla tatlı olduğu için belki.Hatta en son ne zaman gazoz içtiğimi hatırlayamıyorum bile :)


Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Katty Perry'nin parfümü Purr'u almayı çokk istiyorum,bayağı istiyorum, aşırı derecede istiyorum :)


Bendee Sizi Mimliyorum :)
Alışveriş Manyağı
Pırasa
Moda Sokağı

2 yorum:

  1. Ayy çok teşekkür ederiim :)) Yanıtlar çok tatlıı :)

    Hemen seni yazıma ekliyoruum :D

    YanıtlaSil
  2. http://modasokagi.blogspot.com/2012/02/mimlendim.html

    Yazdıım :))

    YanıtlaSil