28 Şubat 2012 Salı

Christina Aguilera- Royal Desire :)

Selaaam! :)


Pazar günü Almanya'dan teyzem geldi.Biz de okuldan döndüğümde direk onun yanına, otele gittik.Yani 3 gündür internete giremediiim ve post atamadığım için de özür diliyorum :)


  Şimdi konuşuza uçuyoruz.
Ben ünlülerin parfümünü almayı seviyorum.Hem merak ediyorum, hem de güzel kokular oluyor. Daha önce Christina Aguilera'nın başka bir parfümünü almıştım ve beğenmiştim.Şimdi Christina Aguilera'nın Royal Desire parfümünü almak istedim.Cosmetica'ya baktım.Vardı ama 109 TL'ye.Tereddüt ettim alsam mı almasam mı diye.Almadım.


 Pazar günü de teyzem bana bu parfümü Almanya'dan getirdi. O Almanya'dan 20 Euro'ya almış.Bu aşağı yukarı 40 Tl falan oluyor.Arada bayağı fark var tabi! 


Ama burada da mutlaka daha ucuzları vardır :)


Kokusunu çok sevdim.Eğer parfümü almak isterseniz tavsiye ederim.
Christina Aguilera By Night alacaktım ama sadece onun kokusu pek fazla hoşuma gitmedi.

Hoşcakalıııııın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder